.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انسداد فیزیکی جاده‌های مازندران / تمامی مجوزهای تردد باطل است
رئیس پلیس راهور مازندران از انسداد فیزیکی جاده‌های استان در نقاط معین خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: در محدودیت‌های پیش رو، علاوه بر تشدید طرح‌های قبلی، انسداد فیزیکی نیز در نقاط معین با همکاری اداره راه و شهرسازی، شهرداری و عوامل انتظامی انجام شده و بنابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در مرز خروجی‌های استان‌ها ممنوعیت تردد وجود دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا افرادی که اصرار به سفر دارند، در قبال پرداخت جرایم ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی، قادر به ادامه مسیر خواهند بود، افزود: اینگونه نیست، جاده‌ها به صورت فیزیکی بسته است و شاهد ممنوعیت تردد خواهیم بود.

سرهنگ بیگلری گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به تمام شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

رئیس پلیس راهور مازندران افزود: همچنین منع تردد شبانه در تمام شهر‌های استان اعم از نارنجی و زرد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه دارد.

سرهنگ بیگلری درباره مجوز‌های صادر شده توسط فرمانداری‌ها برای تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی، گفت: فرمانداری‌ها در چند ماه اخیر، مجوز‌هایی برای تردد، بدون تاریخ و به صورت نامحدود صادر کرده اند که بر اساس ابلاغیه روز گذشته وزارت کشور به پلیس راهور، تمام مجوز‌ها تا قبل از ۲۴ مرداد ماه باطل است.

او افزود: تمام مجوز‌های صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می‌شود و هموطنان به امید مجوز‌های صادر شده تا ۲۴ مردادماه، راهی سفر نشوند زیرا از ادامه سفر آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ بیگلری گفت: مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، استثنائاً افرادی که کار ضروری دارند و این کار‌ها جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شده، می‌توانند از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد از فرمانداری به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

رئیس پلیس راهور مازندران افزود: تردد برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد و بناست مطابق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ظرفیت جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان عمومی مسافر به یک سوم کاهش پیدا کند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.